4 dagar, födelsedag, Tackos

hallå på er!
idag e allt bra, har fått vila ut och mår kanon.
hade jätte trevligt på ullared och handlade en hel del, dock blev ja besviken för de fanns inte så mycket kläder till emilia som ja hade hoppats på, dhon har en så dum storlek nu så de e jätte svårt att köpa kläder till henne. de hade inte heller hen åkpåse som ja skulle köpa så de får ja väl köpa här hemma istället. tyvärr så blev de inga kräftor igår, mamma va tvungen att åka till akuten med foten för hon had så ont, hon hade suttit där i 6 timmar själv så ja åkte in direkt när vi kom hem å höll henne sällskap, hon hade en spricka i ett ben i foten och blev sjukskriven i en vecka å får inte träna på minst 3 veckor. de innebar att min älskling som igentligen bar skulle jobba mellan 9 å 12 fick ta memmas tid idag åxå så han slutar inte förän 4. förmodligen blir de så att han ska jobba för henne på fredag åxå, isåfall e de 4 hela dagar denna veckan vilket = massa pengar:)    vi går ju sunt som de e nu åcå men de e lite knapert så de skulle va skönt om han kunde få in lite pengar så vi kan unna oss lite mer saker än va vi kan göra idag.

idag har ja leffe, elektrikern, här igen, han ska va här idag å imorgon sen ska de förhoppnigsvis vara klart, jim ska träna efter jobb å ja ska göra kräftskärtssoppa till middag:) de tar jätte lång tid att göra men idag har ja inte haft mycke annat å de e lungt.

imorgon ska ja va med milla, vi ska fixa lite hår å så ska vi till stan å shoppa, ja ska ha drinkglas å en drink blandare, å vinterkläder till emilia å så ska ja passa på att unna mig själv ett par nya skor:) N fyller 22 imorgon så ja ska kanske åka till honom med emilia en stund, han vill gärna de å ja vet att de hade betytt mycke för honom, de e otroligt svårt för mig att åka dit men de e hand födelsedag å ja känner att ja vill ge honom de.
om jah ar tur så kan vi åka dit på dagen å då kan ja kanske tjata med mig milla så ja slipper åka själv, de jobbigaste e att va med honom själv, för då kommer alla kännslor, allt hat å alla problem upp å så börjar vi bråka å de e de sista ja vill. hoppas milla kan förlja med mig, hoppas att de eok för niklas om vi ses på dagen, håll tummarna för mig!!  hur de än blir med N så ska iallfall krille å milla äta mat hos oss i morgon, de blir tackos:)



Kommentarer
milla

TACOS... inte tackos:p hahah

2009-09-08 @ 15:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0