Update

Hej!
vi lever här hemma men min dator har varit lite stingslig å har inte velat starta helt enkelt.
igår hade ja en trevlig kväll med mina vänner tills de att de va dags att gå hem,
ja å jim blev tyvär ovänner men de e löst nu.
idag har vi myst i sängen till typ 3 å sen har vi hälsat på jims familj, sen gottade vi oss
med kina mat:) nu myser vi i soffan å ja ska börja väcka emilia snart så hon kan få mat en
gång till innan vi ska lägga oss. imorgon ska vi shoppa, jim ska ge mig nya skor å kläder som
lite plåster på såren. hoppas bara de blir bättre denna gången och att ja hittar något ja vill ha
så de inte blir som förra gången när ja gick från affärerna å grät:(

Emilia e två månader nu, vi ska till bvc på tisdag, jim ska självklart med å ja hoppas hon har
fortsatt att växa som hon ska.

Ja e dess utom vansinnig på N, för mindre än två veckorsen gjorde vi en överrenskommelse
som han redar har brytit mer än en gång, ja e så satans trött på honom och hade verkligen
önskat att han inte hade funnits i mitt liv.. har nog aldrig ångrat något så mycke som ja ångrar
att ja träffade honom,, Jävla KRÄK!!!

Å sen har ja faktiskt något positivt att berätta åxå, om vi har tur så har min älskling fått en halv tids
tjänst på dagiset:):):)!!!

Älskar dig babe, du e bäst fast vi bråkar ibland. du å emilia e mitt liv å ni betyder allt!!

((längtar till nyår!))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0