Update om emilia.

just de,
glöde ju bort att berätt hur de gick för emilia hos bvc å sin läkare i tisdags.
hon har gått upp jätte bra och väger nu 5607g. så hon har gåt upp 600g på
12 dagar:) sen hade hon sjutit på längden åxå, sist vi va där så hade hon bar växt 1cm
sen födslen å bvc sköterskan va lite orolig över längden. hon va då 57 cm.
men när vi va där igår så hade hon växt till 62cm:)!!
hon e så duktig min lilla tös, hon har haft mag knip mer och mer nu, framförallt idag,
de har nog varit värst på länge idag. bvc sköterskan sa åt mig att köpa laktolos å ge henne,
de ska tydligen motverka förstoppning så ja ska handla de imorgon å så får vi hålla
tummarna på att de hjälper!

Mammas Älsklings tös!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0