Super trevligt:)

hallåjsan:)

igår va vi hos kalle å catrin å de va svin kul, trivdes som fisekn i vattnet
å de va verkligen en lyckad kväll, vi bestämde oss för att vi skulle sova hos dem
men id kvart  i 3 rinde milla å behövde lite suport så vi körde hem så hon
sov här inatt, vi  la oss vid 4 sen vaknade emilia vid halv 9 å ville ha mat å då
väkte hon visst milla åxå:P nu e ja mega trött, vi hade jims familj här idag å sen
har vi kollat på min mamma när hon spela match å på min pappa som åxå spela
match. mamma skadade sig under matchen å kn inte gå nu, e faktiskt lite orolig
eftersom att ja inte känner igen hennes skada men ja hoppas de blir bättre imorogn
annars tvingar ja henne till läkaren, hon e ju trots allt inte 20år längre.
ikväll blev de Max till kvällsmat å nu ska vi mysa framfrö tvn,
de blir en tidig kväl i kväll eftersom att ja ska upp vid 6 i morgon för vi ska åka
till ullared:D:D ja har längtat som bara den å nu ska vi äntligen åka, milla ska åxå
med så de e ja jim å milla å ja självklart emilia. ska handla massa saker till emilia,
ja har sparat å sparat så nu ska min lilla prinsessa få nya fina saker som bara e hennes!

sen i morgon kväll blir de kräftor med milla å krille, ska bli jätte kul:)

Måste åxå påpeka hur underbar jim e, han e så fantastisk å ja älskar honom så otroligt mycke!
han va så söt igår å sa en massa fina saker å nu sitter han å kelar med emilia å ja bara älskar
att se dem två tillsammans, de betyder så mycke, min egna lilla familj!!


Kommentarer
milla

Du är den bästa.

2009-09-06 @ 21:50:19
URL: http://eogell.blogg.se/
joelle

saknar bilder!!

2009-09-07 @ 16:32:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0