Sängen till 100%

God kväll!
idaghar de vatte n mys dag delux här hemma,
mamma och appa hade tyson i natt å ja hämtade jim vid 1
inatt för han hade vatt å umgåtts med grabbarna.
vi sov till 12 hela familjen å sen låg vi kvar å mös i sängen till 4:)
den enda gången ja gick upp ur sägnen va när emilia ville ha mat,
då va ja ju tvungen att värma flaskan men annars stanna vi i sängen hela dagen.
vi gick enbart upp för att åka å handla mer ersättning till emilia å för att laga kvällsmat
men nu när de e gjort så e vi tillbaks i sängen igen. vi e dunder förkylda allihop å näsan bara
rinner och rinner, emilias ena öga rinner åxå en massa, ska rigna bvc imorogn för de blir inte
bättre, hoppas att de inte e något alvarligt:(

imorgon e jim hemma så vi ska fixa lite i huset å så ska vi färga mitt hår:)
Älskar mitt liv, älsakr min familj, livet kan inte bli bättre än dehär!!

Anonym: Tackar, de e kul att höra att du tycker om att läsa min blogg,

som var på din fråga så ja, de e N som är emilias biologiska pappa men jim är

den som tar hand om henne å bryr sig om henne, sånt som en pappa gör!

han älskar henne även om hon inte är hans biologiska å han kommer vara hennes "pappa" oavsätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0