Mys, tippen å förkylning

Hej på er!
igår hade vi mys pys här hemma, vi käkade gott å mös framför soffan,
de va vi väl förtjänta efter alla runder till tippen.
milla sov inte här inatt, de kändes faktiskt lite tomt utan henne.
i går körde ja släp för andra gången, ja backade ner till oss typ 6 gånger å de gick
skit bra, ja va verkligen stolt över mig själv:)
idag har ja hämtat lite byrås hemma hos mamma å pappa å sen har jim målat en
stor del av huset. nu börjar de bli klart här hemma å de e jätte skönt att få undan lite
så att vi har gjort de mesta å kan lägga all energi på tomten sen till våren.
vi har åxå kollat på lillebror som spelat matcj idag, de gick inte så bra å de förlora, dock
gjorde koffe en bra match så han ska va stolt över de iallfall.
ikväll ska jim förmodligen ut me grabbarna, han behöer komma ut lite själv så ja tycker bara
att de e bra, förmodligen fördriver ja tiden med att sitta hemma hos diana å snacka skit:)

Emilia har vatt mega förkyld nu i snart en vecka, hon har haft lite feber från och till å e
som ett vattenfall ifrån näsan, stackars liten. hon har haft en del magknip åxå men nu har ja börjat
hitta en del knep så att de underlättar lite för henne som tur är.

nu ska ja snart börja laga mat sen ska ja väl köra jim till de andra.

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0