Mys med min älskling!

God kväll igen alla läsare!
idag har ja haft en jaqueline/emilia dag, ja har bara myst med min lilla flicka
å så har vi vatt och handlat blommor till trädgården och tittar på en ny vagn till
prinsessan, hoppas ja får tillräckligt med pengar på dopet så att ja kan köpa en
vagn!! hoppas hoppas hoppas, ja behöver verkligen en vagn å de skulle göra
så mycket för mig, de skulle underlätta en hel del så även om de e dyrt så e de
helt klart värt de, ja behover inte ha en helt ny vagn bara den e i gott skick och
lätt att använda, så om någon av er har eller vet någon som har en vagn till salu
så kan ni väl säga till!?
imorgon ska ja inte göra så mycke, ja måste städa lite här hemma iallfall men
annars har ja inget större planerat, på torsdag blir de nog ikea å på fredag kommer
n mellan 2 å 4(men de e väl inget att lita på!) på lördag ska ja å jim till kalle å catrin,
de ska blir kul, de blir väl middag, mys, snack å lite wii skulle ja tro:)

Ja e så kluven, ja vet itne va ja ska göra när de gäller N, ja vill itne träffa honom
men han har fina två timmar på fredagar, men han vill att ja ska komma till honom och
visa emilia för hans mamma men ja vill inte, de känns så jävla olustit att sitta där och
låssas tycka om nån när ja igentligen bara vill spy på dem allihop!!
om han nu vill att hans jäkla mamma ska träffa henne så får han väl ta med henne
på fredagarna då, ja har ingen skylldighet att ställa upp för honom och ja har gjort de
förr men han pissar bara på mig endå så till vilken nytta?!
Gudd va ja önska att allt va annerlunda, att ja aldrig träffat honom!!!


Kommentarer
Anonym

De är bra.. stå på dej. De är Niklas skyldighet att komma, du ska verkligen inte behöva komma till han. Vill han träffa Emilia så får han komma med sin mamma då. De stod på avtalet ! Han skrev på,och han då vill att ni ska komma så får han väl skita i att träffa henne då. Stå på dej bara !

2009-10-01 @ 10:27:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0