God morgon

God morgon på er!

idag e ja riktigt utvilad, känner mig fantastiskt mycke piggare å bätte än igår!
jag somnade vid 10igårkväll, ja la mig i sängen med emilia å mös lite sen minns
ja inte mer:P vaknade halv 7 å konstaterade att de va nog fler än ja som va trött
för emilia hade sovit hela natten, från 10 tills ja väkte henne vid 7. hon har sovit nätterna
igenom nu i 4 dagar men då har vi lagt oss vid 1 å så har hon vaknat vid 7 8 typ.

nu ska ja snart köra jim till jobbet, han yrar runt å e bärjis nervös nu:P
sen ska ja åka till diana å sno en kopp kaffe:)

MÅSTE FÅ HJÄLP MED ATT MÅLA HUSET!!!!!!
kom på de nu när ja tittade ut, vi e ju inte klara å nu har vi så mycke att göra så
de kommer ju aldrig bli klart, ja får verkligen fjäska för pappa å hoppas på
lite hjälp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0