Fullspeckad dag:)

god kväll allihopa!

Idaghar ja haft en såndär fullspeckad dag, den började redan 20 äver 7 i morse när
ja vaknade i ren panik över att vi hade försovit oss:P
skulle lämna jim på jobbet kl 8 så de blev brådis men vi hann!
sen hämtade ja milla å så åkte vi hit å färga håret, de blev rätt bra faktiskt, ska nog ha en
nyans mörkare men de får vänta några dagar, ((ska lägga up en bild sen))
efter de åkte vi till lund, tog en snabbis i stan å sen åkte vi till åkarp å till min gamla skola,
träffa N och några till, han blev jätte glad för att ja kom å de känndes faktiskt bra idag, vi va vänner
å kunde skratta tillsammans vilket itne händer så ofta nu förtiden, tror de gjorde mycke att milla va med
de lättade liksom upp stämningen lite, sen körde ja N till malmö å sen åkte vi hem om diana å tog en snabb
kaffe å sen hämtade ja jim vid 4 å så åkte vi till systemet å handlade lite vin som ja sitter å dricker nu:P
emilia hade mega kramp i magen idag, de va de värsta på länge, milla passa de henne medans vi va på systemet
å så passa ja på att springa in på apoteket å köpa medicin till emilia. de värkar ha hjälpt lite iallfall:)
efter vi hade käkat tacos så kolla jim å krille lite på fotboll å så badade ja å milla emilia å de gick jätte bra,
hon e så duktig nu min lilla sessa:)

Imorgon ska ja lämna jim kl 8 å sen ska ja nog in om milla, sen ska vi till center syd åsen på kvällen
ska vi dricka lite öl å ha mysit:)

Å just de, hämtade emilias pass idag, hon e jätte söt på sin bild:P
ska lägga upp en bild på de sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0