En förändring..

Nu har ja så mycket blandade känslor innom mig,
har haft en jobbig dag idag..
den har fått mig att tänka, fundera över mitt eget liv och min familje situation.
om något ja har kommit fram till idag är att jag är otroligt lyckligt lottad
som har den relationen till min familj som ja har.
ja borde va så tacksam över de som ja har fått å över mina föräldrar och min bror.
de finns så många som inte alls har den relationn till sina föräldrar å ja hade verkligen
önskat att alla hade haft de stödet å den tryggheten till sin familj..
De enda ja kan säga är att ja älsakr mina föräldrar så oerhört mycke och aj har sån ångest
över hur ja ibland har behandlat dem. hoppas att de vet hur älskade de är och hur glad
jag är över att vara deras dotter!!
ÄLSKAR er mamma å pappa å självklart min lillebror åxå!

nu ska ja gå å pussa på min lilla flicka, känner att ja bara måste få hålla om min lilla älskling lite,
ja har så mycket att vara tacksam över, inte bara min familj utan emilia, jim tyson mina vänner,
min släckt mitt hus å mycke mycke mer, hade önskat att ja hade uppskattat de mer än va ja har
gjort tidigare, ja ska verkligen försöka att visa min tacksamhet mer och tydligare
för ja känner att ja kan ha varit så otacksam mot så många å visat så lite uppskattning för de jag
har fått givet till mig. En förändring måste ske för nån gång så tar de slut och då vill ja inte att
de ska finnas en massa frågetecken, utan då ska de vara glasklart.
liver är bara någor vi lånat, ´något som kan tas ifrån oss vilken sekund som helst pch visst vore
de bra hemskt om vi dog med ångest, eller med vetskapen om att vi inte är nöjda med något?!


Kommentarer
Pappsen

Klart vi vet stumpan!

Trots att du prövat oss ganska ordentligt ibland har vi alltid älskat dig och varit stolta över ditt varma och ärliga sätt att lösa dina problem på, att du tar ansvar för dina handlingar och alltid landar på fötterna till slut. Skulle kunna påminna dig med några exempel, men som de säger i Japan "Klok präst, kort predikan"

Du är vår ögonsten, har alltid varit och kommer alltid att vara. Ta hand om din nya familj, lägg all tid du kan på er och se till att ni mår bra och inte bråkar med varandra.

Vi älskar dig och finns där när du behöver oss.Eller som Koffe skulle sagt, YNWA!

(Yes, jag läser din blogg då och då!)

2009-09-30 @ 15:15:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0