Dagen..

god kväll på er:)

nu har ja precis ätid en super go middag med jim, idag blev
de färsk lax, romsås å ny potatis, samt färsk sparris,
å så drack vi lite gott vin till de:)
nu sitter vi i soffan å jim tittar på dan fotbollen, de e sverige norge som möts.
emilia har kommit i sin pyamas och ligger mitt imellan oss i soffan å blåser
bubblor med munnen å smilar som bara den. hon e så satans söt när hon gör så<3
vi va ju i lund idag, lillebror va åxå med å så handlade ja lite nya kläder, de blev
två nya tröjor och 3 par leggings, behövde verkligen leggings så nu kan ja kasta
mina gammla solblekta saker:P
Emilia va en riktig stjärna på polisstationen när vi tog pass, hon va jätte duktig
å hennes bild blev bra, inte den bästa, men helt ok!
dess utom så charma hon alla där inne med sitt smile så vi fick lite mer tid
med att ta ett bra foto:P
pappa kom hem i dag, de va kul att träffa honom, de va ty en vecka sen sist.
tyson ville stanna med pappa å han fick bli kvar där så de e faktiskt rätt skönt,
för de innebär att ja kan sova länge i morgn bitti å att de e ok att ja har pyamasen på mig nu
för ja ska inte ut å gå nån kvälls runda:)

svar till anonym: Catrin är tillsammans med jims kusin kalle. hon fyller år i morgon så vi ska dit på kalas. vi umgår en del med kalle å catrin dels för att de e jims kusin men framförallt för att de ska åxå ha barn nu i års skifftet så ja å catrin snackar massa bebisar medans jim å kalle dricker öl:P vi har jätte trevligt ihop vi 4 så de ska bli kul att träffa dem igen imorogn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0