Äntilgen pass!

god morgon på er!

är hyffsat utvilad idag, fast ja gick upp tidigt för att köra mamma till jobb.
idag ska vi åka till lund, vi ska äntligen fixa passet åt emilia.
ja fick papper från skatteverket igår å nu e hennes namn registrerat så
nu är det inget som hindrar oss för att skaffa pass:)
sen ska vi fixa lite annat i lund åxå, vi ska köpa pressent till Catrin,
eftersom att vi ska dit på kalas imorgon. Pappa kommer hem från stockholm
i eftermiddag så ja skulle inte bli förvånad om de blir middag med mamma å
pappa ikväll, de börjar bli lite av en trevlig tradition nu:)

nu gnäller emilia så ja får gå å hämta upp henne från sängen innan jim vaknar,
han e så kinkig på morgonen så de e lita bra att han får vakna av sig själv:P


Kommentarer
Anonym

vem är cathrin då? jag är en 12 årig tjej som läser din blog :).....

2009-09-04 @ 12:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0