Ååå jäkla mobil..

Nu hållerj a på att kravera!!
de ös regnar, emilia har ont i magen, ja e svin hungrig men kan verkligen inte
lägga emilia ifrån mig för då gall skriker hon, tyson e jätte ratslös å vill bara leka,
jim e på gymmer å de värsta av allt e att min mobil hållre på att begå självmord!!
den har vatt kass i någn månad men de senaste veckorna har de bara blivit värre å värre,
nu stänger dne av sig själv typ 20gånger om dan, skärmen bara svartnar, viberationen
funkar inte, den ringer inte ibland å ibland får några knappar för sig att sluta fungera!!:(:(:(

måste skaffa en ny eftersom att ja har ingen annan telefon å e totalt beroende av min mobil,
vi har ju inte hemtelefon så ja får inte kontakt med någon utan min telefon..
som idag va ju tvungen att ringa bvc ang emilia men de tog mig nästan en timme innan de
äntligen gick att slå nummret å när ja väl kom fram så stängde telefonen av sig själv..
jim vill köpa en ny till mig ikväll men ja annser verkigen inte att vi har råd just nu,
skulle ja köpa en ny mob så innebär de at vi får leva på vatten å bröd i ett halv år
å de känns inte riktigt bra men ja får väl rota fra mnån gammal lur, skiter i vilket just nu
bara ja kan ringa när de behövs så e ja nöjd. e livrädd at de ska hända något å så kan ja inte ringa efter
hjälp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0