12 timmar

god morgon, ja ja måste säga god morgon för ja vaknade precis!
ja har varit så trött i veckan, den har vatt stressig å jobbig
å de har helt enkelt bara vatt för mycke. de va så skönt att få sova ut,
ja har sovit i 12 timmar, visst har ja vaknat å gett emilia mat men de
gör man mer på runtin nu så ja ska inte säga att ja e vaken när ja gör de:P

nu ska ja göra mig i mordning å laga lite lunch, sen ska vi handla en blomma
till catrin för de känns lite tomt att bara komma med ett pressentkort.
sen ska vi kolla på min lille bror, han spelar med A-lagt hemma kl 3 men
vi hinnar bara se första halvleken för vi ska va hos kalle å catrin i arlöv vid 4.

jag har spenderat mycker tid till att tränka igenom saker nu i veckan, jag har tänk på samhället, världen, existensen å massa sånna jobbiga saker, ja har åxå tänkt på vänner, å på umgänge.. känner att allt e så annerlunda gämfört med innan, inte pga emilia utan pga så många olika anledningar, vissa som ja inte ens kan förklara! tilllit, förtroende, gemenskap, ärlighet, respekt, medlidande, hjälpsamhet.. alla e ord som borde betyda mycket i en vännskaps relation och i de sunda förnufftet men varför felas något av orden i så många människor i världen? varför ser de ut som de gör i världen när vi inte ens kan leva i gemenskap bland våra vänner?ushh ja mina tanker bara skenar iväg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0