110%

Hejsan!
idag har ja å jim sovit till kvart över 10 å sen har vi vatt på center syd
och handlat lite till mig, de blev 3 nya leggings å en kjol å en skjorta till
emilias dop. sen tittade ja även på skor, ja hittade 3 par
som ja tyckte va jäte fina men tyvärr så blev de inga par alls, tappade
totalt motevationen å ville bara gå hem. ska ja lägga så mycke pengar på
något så ska de kännas rätt till 100% å de kändes rätt till 110% med skorna
men tyvärr inte med omständligheterna runt dem så ja sket i de.
får väl leta efter ett par andra skor till dopet, de e ju dem som e viktigast, sen stövlarna
å vinterskorna kan vänta ett tag till.

ska till mamma å pappa snart, ska snacka lite om dopet mm.
sen i morgon ska ja å jim ha en städ dag, vi ska fixa i trädgården
och så ska vi torka golven å putsa fönster mm.

Ja tittar på mikn underbara dotter, hon sitter å snackar som bara den,
hon ler en massa nu och hon försöker greppa efter saker som ser intressanta ut.
hon sitter och håller huvudet själv, ja håller henne bara runt magen å sen fixar
hon resten själv:) hon sprattlar en massa med benen åxå när man lägger henne på
mage och nu trycker hon sig framåt å blir vansinnig när de tar stopp:P
de känns overkligt att hon redan är två månader, snart e de dop å sen till jul blir hon
ett halv år, de känns som om hon blir stor så fort på nått vis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0