1020gram!!

Hej på er!
idag vaknade jag vid 7, jim va redan uppe av nån konstig anledning:S
milla sov som en stock å så kom elektrikern strax innan 8 så då fick mill
flytta sig till vår säng för han skulle ju göra i ordning i emilias rum.

sen vid halv 12 hämta ja å milla min bror i landskrona, sen hade ja ett återbesök
hos Bm å de gick bra, ja fick mina papper från förlossningen å de. en normal moderkaka
ska väga runt 500g, fatta att min vägde 1020g!!! inte konstigt att ja va tjock om magen:P

nu ska vi snart äta hemma gjorda hamburhgare å sen mysa framför tvn.
imorgon e de bvc som gäller å sen får ja se va ja å milla hittar på,
jim jobbar ju så de e tjej dagar till fullo, de faktiskt skönt att ha milla här,
tycker de e kul å hon får gärna stanna ett bra tag till:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0