vår lilla hemlis..

god kväll på er.
nu har ja kommit hem å här är äntligen tyst hemma!!!
vi har lämnat jeppe å jossan i malmö och jim e på gymmet
så ja e själv med min lilla ängel, som för övrigt inte vill somna.
nu kan ja äntligen berätta vår lilla hemlis,
vi har idag köpt en hund!!!:D
efter jim hade vatt på körsklan idag åkte vi till vollsjö och tittade
på en hund, vi blev förälskade direks så nu är hon vår!
det är en amstaff/ amerikans bulldog och det är en tik.
hon är idag tre veckor gammal och vi ska hämta hem henne
den 3 november. innan de ska vi hälsa på henne minst en gång iallfall.
så nu har vi massor att göra inan hon komemr hem, vi måste köpa en
bädd, matskålar, koppel, halsband, leksaker, en bur å allt sånt.
sen måste vi göra i ordning tomten åxå, vi måste få upp ett nytt staket
å så måste vi ta bort den skroten som e kvar så att hon itne skadar sig.
ja e så glad nu, ja ska ta hem tyson och han kommer äntligen få en komips
så att han itne e så ledsen när han e hemma själv. ja tror sten hårt på
detta å har jättte förväntningar!
dess utom tror ja att detta e jätte bra för jim, att han får något som är hans eget.
för hur man än vänder och vrider på de så har han blivit "på tvingad" de mästa vi
har i vårt liv, han valde iten att få varken emilia eller tyson och ja tror att
detta kommer göra honom gott, att han får en EGEN hund, som ham själv har valt,
som är hans annsvar till största del.
här är några bilder på henne, de är hon som är brun i huvudet med en vit strimma,
sen är hon vit och har ljusbruna fläckar.

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0