Utvilad!

hej på er alla!
idag har sov ja riktigt länge vilket innebär att ja e på bra mycke
bättre humör nu eftersom attj a fått vila ut.
meiliah ar börjat sova längre om nätterna nu sover hon oftast i regel
8-10 timmar från sista matningen vid 11. innan vaknade hon och ville ha mat tidigare
men de har hon slutat med nu, hon tankar in på emftermiddagarna å kvällarna idtället så
hon e inte alls lika hungrig på mornarna längre.
nue ja hemma hos mamma å pappa, ja ska ut me tysom men tänkte vänta tills de att
emilia har vaknat så ja slipper väcka henne.
sen skaj a hämta jim vid halv 5 på jobb å så ska vi åka å veckohandla idag istället för vi kom
inte iväg igår. imorgon skaja åka å hhandla lite till dopet å sen e de ju möte med presten,
ska för övrit hitta en liten dikt som min lillebror kanske ska läsa på dopet om ja nu lyckas
övertala honom till de:P
nu börjar loppan röra på sig så nu e de  väl dags att fixa lite käk åt henne!


Kommentarer
joelle

visa bilder på huset? lite nyfiken :)

2009-10-05 @ 18:29:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0