Två timmar, två veckor, massa kiss

 Hej på er alla!
när vi vaknade idag så låg vi kvar å mös i sängen i nån timme,
jim va ledig idag så hela familjen låg kvar i sängen å titta på tv.
sen gick vi upp å jim börja plugga in för körkorts teorin å ja gjorde mig
iordning. ja har vatt ute med emilia i typ två timmar å gått,
vi har vatt ute med tyson å så har vi vatt å handlat nutrilet till mig:P
så nu smäller de, imorgon blir första dagen med shakearna å sen ska
de pågå i ca två veckor hade ja tänkt.
nu vaknade den lilla tösen så ja ska gå å hämra upp henne å sen e de
bjöl byte som gäller, hon har börjat kissa som bara den så nu går de
en faslig massa mer blöjor per dag:P

min lilla prinsessa innan hon vakna:)



igår va vi henna hos mamma å pappa å käka tackos, emilia flög flygplan
med sin morfar å de tyckte hon va dö skoj:)

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0