tredje i rad..

Hej igen!
nu har vi äntligen kommit hem till lugnet!
de e full rulle från de att vi kommer in i huset i malmö
fram tills de att vi åker hem igen.
emilia sov inget i natt iheller så de va tredje natten irad nu..
de börjar bli svårt för min kropp att orka med nu. ja har nog sovit
ca 5 timmar samanlagt de tre senaste dygen så ja kan förstå att ja
inte har samma ork som annars.
nu när vi kom hem så bajsade emilia som bara den, ja fikc byta tre
FULLA blöjor å sen va hon itne fullt så gnällig som hon har vatt idag och igår.
dess utom hade hon 38 graders feber så hon e väl på toppen av sin sjukdom nu.
hoppas hon blir bättre snart så ja kan få tillbaks min glada lilla pärla!
imorgn ska vi bygga staket för hela slanten, e de iallfall tänkt.
vi ska ficka staketet runt hela trädgården så att de e klart för valpen.
vi ska til kalle å catrin nästa helj å så ska vi åka å hälsa på vår lilla snutta:)
jim lagar just nu mat, de blir biffar, potatis å svampsås.
han försöker hjälpa mig mycke nu när han vet att ja e så trött,
älskar verkligen honom för att han försöker, inte för att ja bett honom utan
för att han vet ett de gör mig glad och för att ja behöver de just nu!
Älskar min fästman/sambo å vårt liv tillsammans, älskar vår emilia å ja
älskar verkligen livet som mamma! Ni två betyder allt å lite till<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0