tårar, lånat, 550kr

hejsan!
idag vaknade emilia tidigare än vanligt å de känns verkligen i hela kroppen!
hon va super gnällig i morse å ja va övertygad om att hon hade blivit sjuk,
men efter nån timmes sömn så bev hon en glad bebis igen:)
jag va ledsen som tusan innan, de bara rann över å tårarna sprutade..
ja har sån ångest över allt som hänt å ännu mer ångest inför lördag, ja vet att
ju sämre N å hans mamma beteer sig, desstu bättre är de igentligen för mig men
ja vill verkligen inte att någon ska förstöra emilias dag.. men men de löser sig
hur de än blir, ja kan bara hoppas på de bästa!
hade väldigt svårt att se mig i speglen efter att ja hade duschat idag, ja har inte
tyckt om min kropp sen ja blev gravid å vissa dagar e värre än andra å idag e en sån dag..
i ren förtvivlan gick ja ut å tok sprang i 40 minuter å sen värkte de i hela kroppen
men de va skönt å nått konstigt vis.. aja ja ska inte beklaga mig mer, ja har en underbar dotter
å de e mer än vad många andra har, ja vet att ja ska va lycklig över allt ja har men de e bara
svårt ibland.
Jim har lämnat sitt kort hemma så att ja ska kunna åka å handla ett par stövlar ja hittat, dem
är jätte fina men de kostar 550kr å de e mer än va vi har just nu så ja får se hur ja gör..
ska kolla om ja kanske hittar ett par andra som e lite billigare..

ikväll ska vi bara mysa,  vi ska hyra film igen å så ska vi äta god mat å bara pyssla om oss själv..
diana å kim va här å hämtade emilia för en stund sen, de skulle låna henne för något med dop
pressenten hon ska få av dem. ja har ingen aning om va de e, de enda ja vet e att min dotter är
med dem å att de kome tillbaks om ett par timmar:S
de känns konstigt att va utan henne så, men ja vet att hon är i goda händer iallfall):


Kommentarer
amelie

Hej, även om vi inte har alls haft kontakt på många år nu och inte står varandra nära , så finns jag här och snacka med OM de någon gg skulle kännas bra!



Annars lycka till med allting, du verkar vara en toppen mamma till din underbara dotter!!

Följer din blogg!



Kramis

2009-10-09 @ 13:08:49
URL: http://ameliesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0