SÖMN!!

God kväll!
nu har emilia ÄNTLIGENNNNN somnat!!
hon har knappt sovit alls idag å hon har bara gnällt, de har varat i typ 4 dagar nu
å ja börjar bli lite trött på hennes gnäll, men hon e förbaskat söt när hon gråter:P
idag blev de spätta, potatis å romsås till middag de tog sin tid eftersom att jim va å träna
å emilia va ja tvungen att ha på armen annars skrek hon bara högre.
nu e de snart dags för de patetiska programmet " hollywod fruar" å de ska ja självklart se på,
de får mig värkligen att uppskatta mitt liv här hemma.
de på minner mig om att pengar inte e allt utan att ja å jim sover i samma säng varje natt
och att min dotter går före allt annat e betydligt mycke mer värt än ett stort hus å massa pegnar!

Älskar min familj, mamma pappa lillebror emilia jim å självklart mina djur,

ni får mig att orka med allt, ni får mitt liv att ha en mening, utan er vore ja ingenting!

svar till joelle: bilder kommer så fort de är tagna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0