snabb uppdate

Hej alla.
nu har ja två små busar som stirrar runt här hemma,
vi tog med oss jim syskon hem idag.
vi sov hos dem i natt och de va mysigt, vi tittade på idol å så
åt vi lite godis å så. sen i morse vakna emilia vid 7 och sen somnade hon om så vi
sov till 20 i 10 sen. vi åkte hem hit vid 2 å sen har vi vatt ute å lekt i skogen
och matat djuren igen.
nu har vi precis ätit å nu kollar de på filmen som vi har hyrt.
emilia ligger i vagnen och skriker som en stucken gris så de e tyvärr rätt svårt
att höra vad de säger på tven. hon e jäte svår att natta idag men ja kämpar vidare
med hannas tips å får hoppas att de ger eftekt inatt igen.
imorgon ska vi åka å hitta på något med barnen och sen ska de nog sova
här igen. nu ska ja stoppa in nappen på lillan så de får bli mer skrivande nån annan gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0