Skogs mullar å klätter apor

Hej!
Dagen började kvart i 9 när emilia ville ha mat för andra gången,
jossan vaknade åxå å satte sig å titta på tv medans ja gav emilia mat i sängen.
sen käkade vi frukost å efter de hade jossan en amssa spring i benen
så vi gick ut en runda, vi stannade på lekan en liten bit bort där jim å jossan
åkte snurregunga medans ja vaggade emilia så hon somna in i sin förmiddags vila.
när de hade gungat färdigt gick vi längre in i skogen å så klättrade jossan i träd,
mesig som man har blivit så vågade ja knappt titta på, å till sist fick jim klättra
upp i trädet åxå för att hjälpa jossan:P
efter typ en timme gick vi hem å hämtade bilden så körde vi hem jossan till malmö.
vi stannade en stud eftersom att jims mormor å morfar va där.
nu när vi kom hem så va milla här en snabbis å ja har putsat fönstrena å jim pluggar
teorin till körkortet, nu e de typ bara en månad kvar tills hans uppskrivning så han får
banne mej plugga på nu så att han fxar de på första försöket:)
Ikväll ska vi nog käka hos mamma å pappa å sen blir de väl mys framför tven.
imorgon e jim hemma å vi ska göra lite ärenden,
om allt går som de e planerat så ska ja börja med världens drygaste sak imorogn
men de avslöjar ja inte förän allt e bestämt till 110%;)

här e lite bilder från vår promenad i morse
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0