Min tisdag.

hej på er!
idag har ja vatt i stan med jim å emilia,
jim skulle till körskolan så ja åkte bussen med honom å sen gick
ja å emilia en sväng innan jim kom å mötte oss.
vi käka kina mat å sen åkte vi hem igen, ja gick till mamma å pappa
för att gå ut med tyson sen gikc ja till willys å handlade till middagen.
idag blir de risotto, med svamp å kyckling.

ja handlade tre ljus grejor å en kofta, en tickad kläning, en halsduk å
mössa till emilia å så köpte ja ett rivgärn å en komihåg sak:)
emilias middags vila blev väldigt lång idag, hon sov i 4 timmar, men ja
lät henne sova hela tiden för vi va endå uta å gick så de e bara
bra för henne att få en massa frisk luft å smön så hon kan växa som hon ska.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0