Min STORA flicka:)

hej igen.
nu har alla kommit in igen och ljud nivån har precis stigit upp över
taket!! emilia vaknade direkt och ligger just nu brevid mig i soffan
och sprattlar som en fisk på torra land, hon ahr rullat runt för första
gången idag åxå!! hon låg på magen och så rätt va de va så låg
hon på rygg:) nu när man lägger henne på ryggen så sparkar hon med benen
så att hon kommer framåt:P och om man tar hennes händer och hälper henne
lite lite lite så kommer hon upp själv åxå. hon e så duktig min lilla prinsessa!
de bara regnar och regnar ute, de känns tråkigt att ja inte kan va ute och göra allt de
där som ja borde, ja borde gå en låååång runda å ja borde leka med tyson,
sen har ja ju allt de där andra hushålls möget som måste göras, å de börjar bli väldigt
ont om tid kvar nu, vi måste måla, kratta färdigt, köra till tippen,  bygga staketet
å massa andra små saker.. men men de får vänta lite till.
ja kom på de inatt när ja gav emilia mat, att ja e mamma ledig, å de innebär
att ja e MAMMA ledig, att ja ska va med mitt barn i första hand!
så ja andvänder de mot mig själv idag när ja blir frustrerad över allt som måste göras
så tänker ja att nä jaqueline, du är mamma ledig i förstahand:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0