löv löv å mera löv

Hej på er alla!
inatt vaknade emilia vid 3, hon va hungrig men somnade om igen efter
flaskan, sen vakna hon vid halv 8 å va mer hungrig men somnade igen,
ovanligt nog. så vi sov fram till 10:)
idag har ja vatt på möte och sen har vi vatt ute på lekplatsen å när vi kom
hem så börja ja kratta löv.. å de tog för fasen aldrig slut!!!
de va bar mer och mer löv var ja än vände mig så till slut gav ja upp:S
till lunch blev de hemmagjorda hamburgare å till kvällsmat blir de tacos:)
just nu är alla ute i skogen å bygger koja, men emilia somnade precis innan
vi skulle gå ut så ja stannade hemma med henne, tyson e åxå hemma idag.
ja har saknat honom så fruktansvärt mycke så de e skönt att få ha honom hemma,
även om ja vet att han ska åka sen igen så njuter ja iallfall av den tiden hen är här!
hoppas att vi hittar en kompis till honom snart så att han kan komma hem förgott!
Ja längtar som bara den tills imorgon, kan itne säga varför än men ni får veta imorgon!
imorogn ska även jeppe å jossan åka hem, de e kul att ha dem här men de ska bli skönt
att få lite tid för oss själv åxå. vi ska sova i malmö på fredag igen så de blir inte så många
dagar själv men de är väl behövda. fast innan de ska åka hem så ska vi bygga hen lådbil
av emilias gammla vagn, men just nu regnar de så vi får se om de blir idag eller om
vi ska ta de i morgon istället.
jag tittade precis på förlossningskliniken på 5an. som ja längtar tills vi ska ha nästa barn!!
mins allt som de va igår å ja bara älskar min lilla prinsessa!!
de är en så mäktig å underbar kännsla så att de går inte att beskriva!!!!!
Haha nu snarkar tysom som bara den, å emilia drömmer å ligger å gnyr som en liten valp:P
ja ska passa på att göra mig en kopp te nu å njuta lite av "tystnaden"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0