ledsen, potatisgratäng, 4 timmar

Nu har ja precis kommit ut ur duschen,
ja stod där ovanligt länge idag men ja va så förbannad
på N att ja behövde lugna ner mig å gråta av mig lite,
han skriver väldigt elaka saker på sms å snackar en massa skit
och hittar på en egen sanning om saker vilket gör mig väldigt ledsen.
men men ja svarar inte på smsen men han fortsätter att skicka å de
börjar bli väldigt jobigt nu, ja kan inte byta nummer heller för han har
ju laglig rätt att veta hur de e med emilia..ska be om ett kris möte på
soc så får ja hoppas att de räcker annars får a väl ta å anmäla honom för
trackaserier eller nått..
hur som hällst så ska vi snart äta, de blir potatisgratäng å kassler å sen
ska lill sessan i baljan, hon har kräkt en massa idag så hela hon luktar surt:P
men hon får vakna först, de har värkligen tatt sin del på henne nu när hon har
vägrat att sova för nu har hon sovit i snart 4 timmar!!:) ja tänkte att jalåter henne
sova så länge hon vill för hon har sovit så lite de senaste dagarna att hennes kropp
måste va het slut.
pappa e påväg hit nu åxå å sen ska ja å jim se på film som ja ska åka och hyra<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0