Längtar..

Nu har emilia nog äntligen somnat, förhoppningsvis för kvällen
men de e väl ingen garranti när de gäller henne.
som sagt så har vi jeppe å jossan här, vi tittar nu på high school musical 3
å snart ska vi se på körslaget å sen när barnen har somnat så ska vi
se den nya wallander som ja knyckte mitt framför näsan på några andra i affären:p
men jim ville så gärna se den så vi ska göra de sen.
imorgon ska vi göra något kul hoppas ja, vi ska åka iväg å hitta på något så
ja ber om vackert väder imorgon!!!

idag när vi va ute i skogen så sprang jeppe å jossan en bit fram så sa jim,
tänk älskling om typ 10år är de kanske våra två barn som springer där och leker.

å de fick mig värkligen att längta, ja längtar redan efter dem barnen ja och jim vill

ha tillsammans, ja längtar efter vårt stora hus å min häst, vår andra hund och allt de där

andra som vi pratat om. jag e så säker på vår kärlek å ja bara vet att de e han och ja!

men de ja längtar mest efter just nu är vår lilla valp och vår resa till finland och allt de där
med emilia, när hon börjar sitta själv, vilket inte alls e långt kvar till hon gör,
å när hon börjar krypa å sånt:) 
JUST DE, emilia satt själv i barnstolen för första gången igår och sen idag åxå.
vi andra skulle äta så skulle ja bara se om emilia kunde sitta i elins mat stol och de gick banne mej,
ja satte en filt runt om henne å sen satt hon där, och guuud va stolt hon va!!
min lilla prinsessa<3

nä nu ska ja se på körslaget å äta lala:) de e ju trots allt lördag så då får man synda lite:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0