kvart i 11

Go kväll!
idag mös ja å lillan länge i sängen,
vaknade vid halv 8 för då ville hon ha mat, å jim fick
väldigt brottom för han hade försovit sig å skulle börja jobb kl 8.
efter emilia fått frukost så mös vi i sängen å vi somnade om båda två,
vakna typ kvart i 11:P
sen gick vi en runda till mina föräldrar å gick ut med tyson, sen vänta ja
på mamma å så stack vi till center syd.
ja köpte en fred perry tröja till jim, som överaskning bara för att ja älskar honom.
han tyckte jätte mycke om den:)
nu äter ja avokado gegga å tittar på 3an.
snart ska ja titta på singing bee å så ska ja mysa med jim.
imorogn ska ja i vanlig ordning ut å gå en timme eller två å sen ska ja träffa milla
å så kommer N hit om han följer överrenskommelsen. på kvällen blir de antligen
malmö eller mys med min familj<3



Kommentarer
Erika

Den är vid möllan :) brevid ica supermarket söder om du vet vart det är? hittar inte så bra i malmö än så är inte så bra på att förklara heller :(

2009-10-15 @ 19:33:09
URL: http://elood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0