kräk kräk å mera kräk

god morgon alla!
idag vaknade emilia rätt tidigt, hon fick mat i sängen i sin vanliga ordning
å sen så kräkte hon ner hela mig, hela henne å halva sängen..
så de va upp å byta om å byta på henne å bädda om sängen, sen värkade
hon trätt och hungrig igen så ja gjorde mer mat och kröp ner med henne i
sängen och va händer, jo samma sak igen:(
nu sover hon i vagnen i stället å ja käkar frukost iväntan på att milla ska vakna.
ska ner till center syd sen å möta jim å sen ska ja hem till mamma å pappa
å gå ut med min lilla vovve, saknar att ha honom här:(
skriver kanske mer i kväll men nu ska ja äta upp mina ägg innan de kallnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0