Jobb natt, pirr å finland

god kväll alla!
idag blir de ett sent inlägg, de beror på att min lilla dotter vaknade
vid , halv 4 å 8 igår natt för att hoon ville ha mat..
ja har blitt så bortskämd med att hon sover nätterna igenom så
kroppen va verkligen ietne van vid detta! därav sov vi lite längre å sen
va ja tvungen till att gå till apoteket å till lekia för att byta en sak till
emilias nappflaska. sen va de middag, de blev ungsrostade grönsaker å
fisk med romsås å sen åkte vi till ip, J laget kvalade till J-allsvenskan
å den sista avgörande matchen va idag, lillebror fick a med för att förstärka laget
å han passade fram till 2 mål, vilket gjorde att de vann matchen och kommer
nu att spela i allsvenskan nästa år, eller ja inte min bror eftersom att han spelar i
a-laget men pappa ska ta över j laget så han blir deras tränare nu i allsvenskan,
så de va kul ivilket fall som.
nu ger jim emilia mat å så tittar vi/han på sverige matchen. Jim ska jobba imorgn
å börjar redan kl 8 så kvällen har så gott som kommit till sitt slut för vår del.
imorgon ska ja gå en långrunda i skogen med emilia på förmiddagen å sen ska ja
g¨med tyson i vanlig ordning vid 3 tiden. sen får vi se, emilia ska iallfall bada å
ja hade inte dött av en dusch så de e väll de som står på schemat för imorgon.
hade behövt åka till entre å handla lite så de kanske blir en runda dit på fredag,
vi ska iallfall äta middag med min familj en dag i heljen å sen ska vi nanna i malmö hos
jims fmailj en dag, ev ska hans mamma passa emilia nån timme så ska ja å jim passa
påatt gå ut å äta, de blir isåfall första gången vi e utan emilia, å bara tanken gör att
de pirrar för fullt i magen:P

Nu e förresten finlands resan bokad, vi ska yra en buss, så alla nio ska åka tillsammans,
vi ska köra till Stockholm å sen ska vi ta båten till åbo å sen köra igenom hela finland.
allt som allt tar de typ 24 timmar å komma dit. vi ska åka den 26/12 å sen åkte vi hem
den 3/1 å e hemma den 4/1. de ska bli kul att få komma iväg å göra något med jims
familj för omväxlingens skull å sen ska de självklart bli skoj att få uppleva en riktig vinter,
med 40 minusgrader å en massa massa snö:)

Nä nu gnäller emilia å vill mya innan hon somnar för natten om ja har tur,
Älskar min lilla prinsessa mer än något annat, min familj e allt för mig å
Ja har dem att tacka för min lycka<3

God natt på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0