idag..

idag e jim å jobbar, ja va så trött i morse att ja knappt märkte att
han gick:P emila e åxå jätte trött så hon har fått mat två gånger redan
å sen har hon somnat om, hon vaknade första gången vid 6 å andra
gången vid 8 men hon somnar om rätt fort så de e lugnt.
idag ska ja åkte med mamma till burlös center,
mamma ska på synundersökning å ja ska kolla på kläder till emilia.
hoppas hoppas hoppas att jim får en bra lön denna månaden för lillan
måste ha massa nya kläder och en hel del till vår resa till finland.
idag ska ja även sätta upp rullgardinerna å speglarna vi köpte igår
å sen ska ja hämta saker från mamma och pappa.
de e tråk väder så vi ska äta soppa ikväll, ja har inte ätit något
annat än rotfrukter, grönsaker å lite fisk å kykling nu på några
dagar å sen dricker ja ju mina shakear å de går faktiskt bra, de enda ja
saknar e att dricka annat än vanligt kran vatten men men, vill man va fin
får man lida pin:P ja ska sätta på mig regnkläderna å gå ut en runda sen,
de får bli en sväng i skogen där de inte blåser lika mycke.
ja har lovat mig själv att oavsätt väder så ska ja ut å gå, kanske inte fera
timmar om de regnar men iallfall minst 30 minuter å de har ja banne mej hållt
nu i 2 veckor å ja tänkte inte ge efter bara för att de regnar idag.
dess utom älskar emilia att åka vagn å hon sover nästan hela tiden, å de e bara
bra för henne att va ute så mycke som möjlig så ja gör ju de för hennes skull åxå.

idag har ja på mig dehär.

dagens frukost.

emilias klänning hon ska ha med sina strumpebyxor idag.



Kommentarer
Hanna, Ebba & Bebisen

Vi kan jätte gärna fika en dag!!

Det funkar super, det gäller bara att man inte pratar med barnet..vilket är skit svårt när dom ligger där och tårarna sprutar, men det fungerar faktiskt. Efter ett par dagar när man gjort likadant så vet dom om att det hjälper inte att skrika, att dom kommer inte upp iallafall och att mamma/pappa busar inte mera. Då slocknar dom bara! Vi har det fortfarande så och jag är SÅ glad att vi lyssnade på hur man skulle göra nu när vi ska få en till att hålla reda på!

2009-10-22 @ 10:59:33
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0