Hoppas ni kan förstå..

hej!
inatt har emilia vatt vaken nästan hela natten,
hon ar vatt lite små förkyld men inatt bröt de ut ordentligen, hon kan knappt
andas genom näsan och har därför svårt för att äta å suga på bappen.
så vi har bara sovit typ 2 timmar vilket har gjort att ja har haft massa tid till att tänka,
framförallt tänka igenom min "underbara" komentar ja fick.
ja kom fram till att någon är väldigt förtröden på mig och mitt liv, att ja har tydligen
något som en viss person verkar vara avundsjuk på. och de fick mig faktiskt att må bra,
de e fruktansvärt skönt att vara så nöjd med något så som ja är med mitt liv.
ja har de bästa föräldrarna man kan tänka sig, dem har lärt mig att vara en bra
medmänniska, att ta hand om folk och alltid försöka hjälpa till när man kan.
de har åxå lärt mig något som ja annser att vara något av de viktigaste, och de är
att alla människor är lika mycket värda, oavstätt vad.
jag kan skillnaden på rätt och fel och ja vet att man ska behandla människor så som man själv
vill bli behandlad. man ska inte ljuga utan vara stark och stå för de man tror är rätt!
jag har en underbar fästman som stöttar mig i allt ja gör, både bra och dåligt och ja är oerhört
älskad precis som jag är, ja behöver itne göra mig till eller vara något annat än de ja är
för att vara omtyckt. ja har en underbar, frisk och kry dotter som ja älskar över allt annat å
de är betydligt mycket mer viktigt för mig än något annat i världen.
Så länge jag är lycklig och folk som ja bryr mig om är lyckliga så är jag nöjd.
Jag kommer inte sluta blogga, och ja kommer inte heller sluta blogga så pass privat som ja kanske gör.
ja vet aatt där är många som stöttar mig i mina val och ja vet att där är många av mina läsare som uppskattar
mig och de ja skriver här. Jag hoppas att ni kan förstå varför ja reagera så kraftigt på komentaren och
ja hoppas verkligen att ni kan glädjas åt mig och min familj i de valet vi har gjort.
ingen av mig eller jim hade gjort något som vi inte tror är bra för oss och vår lilla tös och de hoppas ja att ni kan tro på, ja skulle aldrig utsätta de viktigaste jag har i mitt liv för något som jag trodde kunde skada
henne på något sätt! 

Idag kommer mamma, pappa å koffe hit, vi ska äta middag tillsammans, de ska bli kul:)
sen ikväll ska vi mysa framför tven. 
imorgon ska vi åka å titta lite på saker till valpen och kolla på lite olika staket,
de blir förmodligen ett nät staket efterom att de är lättast att sätta upp och sen är
de betydligt mycke billigare än att bygga ett trä plan eller nått.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0