hej igen:)

ja hej igen, ja måste bara passa på att skryta lite:P
ja har vatt såååå duktig nu, ja har monterat upp våra nya
rullgarndiner å så har ja satt upp speelväggen, vilket va sjukt
svårt men efter typ 2 timmar fick ja äntligen kläm på de:P
speglana va så tunga å sen skulle man borra fast fästen i alla
hörnen å de va ju inte så lätt samtidigt som ja skulle håla spegeln:S
men de gick iallafall, sen har ja åxå satt upp vår nya kläd hängare
till alla vårta ytterkläder:)

nu sitter ja å äten lite av min nyttiga lassange, den e gjord på
fullkornsplattor, kalkonfärs å egen pressade tomater å lite mager ost:)
den e fakitskt helt ok att äta å de bästa e att ja FÅR äta den för
den ingår i matshemat:) sen måste ja verkligen TACKA HANNA för tipset

om hur ja skulle kunna natta emilia, ja la henne nämnligen i vagnen nu när hon skulle

sova å så skrek hon som bara den, så ja vagga henne lite å stoppa in nappen, sen gick ja,

den gjorde ja samma sak igen efter en stund å sen började hon lugna sig lite,

så nästa gång hon börja skrika så såg ja på avsånd att hon hade nappen så då vagga ja bara

vagnen lite utan att hon igentligen såg mig å sen somnade hon, hela prossesen tiog typ  25 minuter

å de va dööö skönt att slippa bråka med henne i flera timmar!!!

hoppas hoppas hoppas verkligen att de går lika bra till natten men ja ska verkligen fortsätta

med detta!! så åter inte TACK TACK SNÄLLA RARA HANNA<3



Kommentarer
Hanna, Ebba & Bebisen

Vi håller tummarna nu för att det ska fortsätta fungera, Ebba är 13 månader och det funkar fortfarande ;)

Det är GRYMT skönt på kvällen att man bara kan göra så, då får man massor med egentid och kan slappna av. En mamma som slappnar av är en bättre och gladare mamma!!!

2009-10-22 @ 21:12:13
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0