Grattis

god morgon.
idag sov emilia hela natten, hon vaknade halv 8 men somnade
om igen till halv 10.
jossan sov fortfarande när vi gick upp strax innan 10 å jeppe
tittade på tv. nu har dem ätit frukost och nu packar de ihop sina saker,
vi ska åka till lud vid halv 12 och sen ska vi på en liten utflykt som ja kan
berätta mer om sen. efter de ska vi lämna hem barnen och vi stanner nog
ett tag eftersom att jims mamma fyller 39år idag:) GRATTIS!
jim sitter just nu och tittar på svampbob fyrkant med jeppe å emilia,

de e väldigt kul att se på dem för den som skrattar högst å mest är jim:P

 

nu ska ja åxå få i mig lite frukost, skriver mer sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0