gårdagen.

igår vaknade vi tillsammans alla i familjen,
medans ja gjorde mig i ordning så låg lillan i baby sittern
och lekte med sitt baby gym, hon börjar verkligen fatta hur
de funkar nu så nu slår hon på valpen hela tiden för att den ska spela
musik för henne å sen drar hon i solen för där är en spelgel å den e
bara fööööör rolig att se sig själv i:)
sen åkte vi till bvc, hade tid halv 11. emilia väger nu 7085g och är 65cm lång!!
annars va allt bra med henne och vi ska tillbaks om två veckor för att mäta henne
igen, hon växtre lite snabbare de senaste veckorna så de vill kolla av så att
de inte går för fort bara.
när bvc va avklarat åkte vi till de nya ikea, vi handlade jul saker å rullgardiner,
ett skoskåp och massa speglar:)
sen åkte vi till lödde igen å sås kom lille bror hit å sen stack vi till center syd.
ja handlade termobyxor och en jacka som ja ska ha i finland, så nu e ja lus pank:P
emilia har växt ur alla sina kläder så ja måste verkligen handla kläder till henne men
de känns så onödigt att gå å köpa massa nytt när hon bara har de i några veckor,
tänkte höra om de finns någon som har kläder till en tös i storleken 68 och uppåt?
om ni vill bli av med de så är ja intresserad;)

på kvällen kolla vi när min pappas lag tog sig vidare till pojkallsvenskan:D
så himmla kul, nu spelar vi både i junior allscenskan och i pojkallsvenskan!!
sen va vi hos mina föräldrar till typ 11 sen åkte vi hem å la huvudet på kudden!

gårdagens klädesval.

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0