Fredag, lördag

Hej på er!
nue vi hemma igen, vi sov ju i malmö, hos jims familj i fredags å
sen sov vi hos kalle å catrin igår. Jim va med sin lillebror, min lillebror å min pappa
på hocky i fredags å ja va hemma å lekte med hans andra syskon. sen somna ja vi 1
å så ringde klockan 05.00 då va de dags att kliva upp för vi skulle ju åka till ullared:)
kvart i 6 körde vi i fram malmö å så hämta vi catrin å lämna av jim å lillan å sen bar de av.
de va piss regn hela vägen så de tog lång tid att köra upp, de va en bil som körde om oss å som
vi sen körde om när han hade fått vattenplaneng å totalkvaddat bilden i väggrenen så polisen å ambulansen
va där, men de fick iallfall mig till att köra ännu försiktigare.
ja handla inte så mycke till mig själv, de blev mest till jim å emilia å huset.
sen när vi kom hen så käka vi hemmalagade hamburgare å sen spelade vi wii hela natten:)
de va jättte skoj, hoppasja får ett i födelsedagspressent:P
när vi kom hem så plockade ja undan en del här hemma, de såg inte så kul ut eftersomm attja vatt sjuk
å jim jobbar ju så då blev de inte mycke gjort i förra veckan.
ikväll ska vi till mamma å pappa å seja hej å så ska vi veckohandla.
imorgon har ja inget speciellt inbokat, ja ska iallfall hämta jim istan efter hans körlektion men annars
blir de nog bara mys här hemma med lill tösen!
Hon har börjat sagla en väldans massa å nu e de inte kul att sova om dagarna längre,
har ja tur så varar henner förmiddagsvila i tyo 20 minuter i stället för som i typ 2 timmar innan.
å eftermiddags vila vill man inte heller ha fast hon e så trött så hon itne vet va hon ska tavägen,
hon bara skriker å gnäller å tårarna bara rinner på henne, fast hon ska endå itne sova:P!
på tisdag skaj ah a möte med presten som ska döpa emilia, de ska bli kul å få de klart å bestämn,
ja e så nervös nu, de e bara 6 dagar kvar å N har verkligen gjort så att ja inte kan sova.
han började förövrigt bråka med mig igår på sms. han ville träffa emilia i veckan för att prata om dopet
 så sa ja att ja inte kunde å( han har bara rätt till en gång i veckan enligt överrenskommelsen)
utan att han fick komma på fredag så som vi har bestämt i överrenskommelsen men de passa inte utan
han skulle komma fler gånger denna veckan, så sa ja att ja ville inte ställa upp för honom mer med tanke på
hur de har slutat de senaste gångerna ja har gjort de å då får ja bara som svar att ja va dum i huvudet
för ja hade inte ställt upp utan ja hade bara tatt emilia ifrån honom å ja va bara full med skit och undanflyckter.
så ja tror han blev rätt arg för att ja sa ifrån å inte gav med mig denna gången när han bad om något å vet ni va,
de kändes jävligt skönt!! Ja svara inte ens på smsen han skickade sen utan aj skrev bara att ja tänker inte prata
mer med dig om detta. sen skicka han flera sms för att sätta igång mig men ja bara sket i de, ja fattar inte att han orkar hålla på, kan han inte bara lämna mig å min familj ifred!!
Nåväl, nu ska vi snat handla så hej då för denna gången:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0