Förvirrad morgon

Hej på er.
idag när ja vaknade vid 5 tiden för emilia hade fått för sig
att de va dags att gå upp då, så va ja lite förvirrad..
de tog mig några timmar att koppla varför tv-programen inte stämde överrens
med min klocka. men sen slog de mig, visst ja de e ju dags att
ställa om klockan idag:P
ja har varit vaken ett tag nu å börjar känna mig lite trött redan så de blir väl
en almänt slö dag.. vi ska åka till skrylle med barnen och så ska vi besöka
deras pappas grav. sen i kväll blir de väl mys framför tven skulle ja tro.
ja skriver mer i kväll, ska se om ja kan få lite bra bilder som ja kan lägga in åxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0