SÅ lågt..

så ledsen jag blev när ja loggade in idag, det är någon
fruktansvärt feg person som har komenterat mitt inlägg ang valpen anonymt.
personen skriver att jag är omogen som skaffat en amstaff när jag har en bebis,
och som svaar på de vill jag bara säga att de är inget fel på rasen enbart på människan
som äger den! och personen påstår att ja inte är påläst om rasen, och till de vill jag bara
säga att ja har stor erfarenhet av amstaffar samt min pojkvän som tidigare haft hand om en
amstaff! personen fortsätter att skriva att jag gör totalt fel genom att tro att tyson kommer
må bättre av att han får en kompis vilket jag bara vill kalla ren total skit snack.
ja känner min hund bättre än någon annan i världen och de som känner mig å tyson vet
vad han gått igenom och vilken förändting han har gjort så kom fan inte och påstå att DU
som inte ens kan skriva vem du är, vet bättre om min egen hund än va ja själv gör!
sist skriver även denna "människa" att jag som e så satand fattig och som bara gnäller över
hur dålig min ekonomi är inte kommr ha råd att köpa mat och försäkring till hunden.
och personen skriver att de är mina "stackars föräldrar" och alla skattebetalare som får betala
för mig, min familj å vår hund, och att ja inte kan ta ansvar eller konsekvenserna för mitt handlande
utan att alla andra får göra de åt mig. och de vill ja på peka krafitgt att mina föräldrar älskar mig
och stöttar mig i allt jag gör, jag tar ansvar för mig själv men kommer alltid att ha ett stöd från mina
föräldrar men de innebär itne att ja får allt serverat från dem! å ja är själv skattebetalare och de
pengarna jag får att leva för varje månad är mammapening, bostads bidrag, barnbidrag och underhålls stöd, presis som alla
andra mammor har rätt till så de e inte något som är speciellt för mig! å ja köper inte över mina
tillgångar, ja kan kanske handla en del men de e för att ja gör de smart, ja köper inte massa dyra
saker å framförallt inte sånt smått som ja itne behöver! sist vill ja själv säga att hunden är främst jims, sen är
de ingen renrasig amstaff vilket gör att hunden inte är lika "stissig" som amstaffar kan vara.
jim har dess utom fått en vikarietjänst som gör att vi har råd att skaffa hunden, dess utom har jim slutat snusa för
att vi ska kunna ha lite extra över varje månad. jag och jim är lyckliga tilllsammans och har de
bättre än någonsin innan och de är de som betyder något för mig!
va ni andra sen ahr frö åsikt får stå för er, ja respekterar att alla inte tycker som ja å kanske
tvivlar på valet att skaffa en valp men de ja inte respekterar är att man läser någon annans blogg,
sen har man en åsikt som man vill föra fram men så gör man de anonymt, de tycker ja säger
med om personen som har komenterat mitt inlägg än mig. För oavsätt va man kan säga om mig och
min blogg så är ja väldrigt ärlig på bloggen och skriver mycket privata saker, och delar med mig
av mitt liv till er läsare, men någon som läser har tydligen itne samma självkänsla och kan inte stå för
vad den har för åsikt. ja tycker det är sorgligt att de finns någon som är så fel på de,
men på ett sätt blir ja åxå glad, för de bevisar bara hur bra ja har de i mitt liv och hur bra
mina förädrar endå har uppfostrat mig!
Ja vill åxå påpeka att ja kommer inte godkänna komentaren för att min blogg är inte till för att trycka
ner på någon eller för att få mig att må dåligt, den är till för att mina vänner, släckt å familj ska kunna följa mig och min familj i vår vardag.

ja detta blev inget kul inlägg men ja hoppas att de når fram till den som skrev inlägget å då hoppas
ja att den personen ger sig till känna, fast de skulle nog förvåna mig medtanke på att de krävs
en hel del mod för att kunna göra de och de tvivlar ja på att denna personen har!



Kommentarer
Anonym

håller med dig, tycker absolut INTE det är något fel med den sorten. det är människor som tränar hundarna till att göra dumma saker som det är fel på. känner flera som har sån hund och småbarn och det funkar jättebra, plus att dom är sjukt söta:)

2009-10-29 @ 00:07:04
Erika

tråkigt att det finns människor som sitter och skriver sånt på ens blogg, har hänt mig också!!

usch för sånna!

2009-10-31 @ 19:46:37
URL: http://elood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0