Vår dag..

god kväll:)
nu har ja satt mig bekvämt i soffan och ska snart se på one tre hill
å sen direkt efter de är de gossip girl.
ja har ont i hela kroppen efter idag, vi har vatt å vandrat i skrylle å
klättrat i backar å grejer, jossan ramlade på huvudet å har skrapsår
typ överallt å de va ju itne de lättaste att få med sig vagen överallt för
de skumpade så så till sist bar ja emilia hela tiden så hon slapp ligga och
hoppa runder. sen efter skrylle åkte vi till bjärred, vi gick vid havet,
lekte på lekplatsen och så gick vi en bit på långa bryggan.
vi har åxå vatt och lämnat en pumpa som vi har gjort på jims, jeppes å jossans
pappas grav, å så har vi lämnat en lapp som de har skrivit till honom.
vi har käkat mat nu. de blev fisk och potatis å självklart en massa romsås:)
emilia sover för tillfället och de har gått bättre att natta henne idag, hoppas
att de fortsätter så! hennes navel har börjat blöda, vet inte varför men ja ska
ringa bvc imorgon bara för att stämma av så att inget e farligt eller så.
sen ska ja på möte i kävlinge åxå, kvart över 11.

                                                           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0