Sämst på länge..

hej allihop!
ber om ursäkt för att ja inte skrev efter att ja hade vatt å träffat N.
de gick som ja förmodade, dvs käpp rent åt helvete..
hans mamma snacka skit om mig till milla å emilia stor grät hela tiden,
varje gång N eller hans mamma höll henne började hon gråta något så kopiöst,
så ja fick ta henne å trösta henne å sen när hon slutat gråta igen så skulle nån av
dem på och pilla på henne så hön ble helt hysterisk igen..
hon känner iten dem, hon är inte tryg i deras närhet å hon mår inte bra av att vara
där, de stod så klart för mig efter att vi hade vatt där. hon ska inte behöva vara ledsen,
hon ska itne behöva vara rädd, ja ska inte utsätta henne för de igen!
Ja å N bråkade som bara den när ja hade gått där ifrån å dopet kom bla upp i bråket,
N kommer ställa till med värsta scenen de e a säker på nu..
men men han kan ju försöka, han åker ut med huvudet före å de lovar ja, ingen ska förstöra
hennes dag å allra mins han eller hans mamma!
ja känner så mycke kännslor, ett så stort hat emot dem, de går itne riktgt att beskriva men de
gör så ont innuti mig, den ångesten ja får över va ja har gjort, ångesten över att ja någonsin träffat
honom den e så enorm.. ja älskar min dotter mer än allt annat å ångrar inte henne, hade bara önskat
att hon hade en bättre pappa, för hennes skull. som tur e så har hon iallfall jim å de e de bästa hon kan få,
ja hoppas att när hon blir stor nog och kan förstå allt detta så hoppas ja att hon kommer se jim så som
ja ser honom trots att han ej är hennes bioligiska pappa.

som om inte de vore nog så har ja dess utom fått insluensa eller nått liknande,
ja mådde kasst igår när ja vakna men trodde att de va pga ågesten över N å att de skulle bli
bättre under dagen men de blev snarare tvärt om, ja mådde sämre å sämre sen vid 2 va ja tvungen att
åka hem för ja mådde så dåligt å sen tog de fan inte lång tid innan ja börja kräkas..
har kräkt hela kvällen å hlava natten men börjar må lite bättre nu, hoppas att de går över snart..
i natt ska vi igentligen sova hon jims mamma å sen ska ja å hans mamma, å han sysket å catrin
åka till ullared på lördag, som de känns nu så kan ja göra de för ja mår så pass bra men vi får se,
de kan ju lika bra komma tillbaks igen så vi får ta timme för timme å se hur de blir.

Svar till Emy:

Nä va ja vet så är där ingen lite bebis på g än,

men de kommer eventuellt en liten kompis till tyson snart:)

Svar till Anonym:

Tack för att du tycker att ja gör rätt, de e en fruktansvärt svår situation å ja tvivlar många gånger

på om ja gör rätt å om ja fattar rätt beslut å då känns de skönt att få en komentar då och då där de är någon som håller med mig i mina beslut!

Svar till pappa:

de va en chock att du läser min blogg:P

Tack för din komentar pappa, den va välbehövd å betydde väldigt mycke för mig!

Älskar dig, mamma å lille bror, YNWA<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0