Grattis!

Hej!
idag har ja myst massor med emilia, vi har vatt ute å gått med den nya vagnen,
ja e super duper nöjd med den, ja bara älskar den!! å
så har vi vatt på center syd och så har ja handlat pumpor, ¨som
ja aldeles stax ska sätta mig och göra ögon å munnar på:)
idag fyller Min lille bror 18år, så vi ska hem dit ikväll..

Ps; JA älskar verkligen allt detta med mammarollen å att ja å jim har flyttat
ihop å att vi e förlovade å hela den biten, de känns bara  så undrbart!! varje
morgon när ja vaknar så gör ja de med ett leende på läpparna,
va mer kan man önska än dehär, när emilia ler eller jim säger, ja älskar dig,
de värmer i hela hjärtat å då bara vet ja, att detta e livet!!

här kommer bilderna ja lovet, lite på dopet, den nya vagnen, samt lite nytt på lillan:)

 

söt nos<3                                      



Kommentarer
Alle&Giesela

Gud vad sot hon ar! Och vad stor hon blivit!! Sag ut som ett jattefint dop :) Hoppas allt ar bra! Kram

2009-10-15 @ 12:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0