Dop

Hej alla!
igår va de dop, själva dopet gick jätte bra å emilia va super duktig,
hon gnällde ingenting:)
min lillebror läste en jätte fin dikt för henne å han, ja o jim å kim stog där uppe.
ja fick jätte mycke fina saker å framförallt en glas kub med ett
foto på emilia, den va heltunderbart söt!! Tack TAck TAck.
tyvär gick alla rätt tidigt så de blev inte nån direkt fest om man säger så men de va ok iallfall,
idag ska ja till center syd å köpa en handkontroll med jim till hans ps3, hans gick isönder igår..
sen ska ja kanske kolla p men lillebror som ska spela fotboll, de e en jätte viktig match för om
dem vinner denna så spelar J-lagetr i Junior allsvenskan nästa år!!!
((bilder kommer))

De han hänt en del på N fronten åxå, orkar inte skriva allt men kort fattat så har Ns mamma
ringt hem till mina föräldrar å berättat en massa lögner å smutskastat mig.
ja å N har knappt pratat sen dess, ja e sp grymt besviken att han ber hans mamma ringa mina
föräldrar, de e för fan ja som e emilias mamma, de e ja å N som har me henne å göra å
ingen annan, hans mamma kan bara försvinne så hade allt vatt bättre!
men men vi får se hur de blir nu, ja ger mig inte nu, utna nu e de 110% å ja kommer
inte bry mig ett dugg om ja kör över N, hans mamma eller nån annan!
detta handlar om de vackraste ja har å han ska inte få förstöra de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0