blää dag..

HEJ!
idag e en sån där ansträngande dag,
va sov dåligt inatt å va väldigt ledsen när ja äntligen somna.
ja vaknade tidigt för emilia va morgonpigg å sen kunde varken
hon eller ja somna om. Vi har vatt ute å gått en runda ja å tösen
men de va inte heller lika skoj som de brukar va, ja va å handlade mat
å tittade på ett skid ställ som ja måste ha när vi ska åka till finland å de
va inte heller kul för de e dyrt som bara den så de kommer innebära
att vi msåte skära ner på kostnaderna nån vecka nu så att vi har
råd att köpa termobyxor och jacka till mig..
emilia håller på att reta mig till vansinne med sitt eviga skrikande innan
hon ska sova, hon ar hållt på så nån vecka nu å de börjar vekligen
bli jobbigt, hon kan gall skrika i flera timmar innan hon ska somna
å de e varje gång hon ska sova, dvs flera gånger om dagen..
hur länge ska hon hålla på så? varför gör hon så? önskar ja hade
nått vettigt svar på de men de verkar väl inte finnas något.
jag har inte ätit nån fast mat idag å de börjar åxå göra mig mega irriterad,
ja har huvudvärk å noll motivation.. två pulver påsar har ja drukit men de
stillar ju inte hungern allt för mycke..

Imorgon ska vi till bvc, de blir första gången på snart fyra veckor
så de ska bli skoj å se hur hon har växt å gått upp i vikt,
igentligen så e de tänkt att hon ska få sitt första vaccin åxå men de vill
ja inte ge henne, hon kommer därför att få vänta i några månader till
tills hon är med utväcklad innan hon får vaccinet, de är nämnligen bevisat
att vaccinet kan framkalla autism och de vill ja inte riskera att emilia ska få
pga den enkla anledningen att hon ska få en spruta. hon kan lika
bra få sprutan när hon e lite äldre å inte längre är i risksonen för att
få autism!
efter bvc så ska vi kanske åka till de nya ikea, men de e inget bestämmt än.
vi ska iallfall åka å prova skid stället å se om de passar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0