12 timmar, plidammarna, regn

hej alla!
idag sov emilia 12 timmar i sträck.
ja fick väcka henne vid 20 i 10 för annars hade hon nog sovit ett bra tag till.
hon e nog inte helt hundra idag, hon e trött å gnällig så ja förmodar
att hon har lite feber men vi får se va tempen visar.
om de inte är nån större fara med emilia så ska ja å jim sova i malmö inatt.
de blir mys framför idol med jims familjs i kväll å sen i morgon ska vi
till entre och så ska vi gå en sväg vid pildammarna:)
kanske även besöka marknaden erika tippsa om;)
lippan ligger å leker med sitt baby gym å ja äter frukost, om en stund ska
vi ta på oss regn kläderna å gå ut en sväng, ja måste även ner om
affären å ha ersättning och så ska ja in om systemet å ha lite öl til i kväll:)

Emilia har börjat sagla en väldans massa, hon har fingrarna i munnen och så
gör hon nått konstigt med tyngan, de värkar som om de kliar i munnen eller nått,
men hon kan väl inte börja få tänder redan??!! de måste väl va för tidigt för de??!!
men men, nu ska vi byta blöja å så ska lillan ha lite mer mat ianna vi ska ut i regnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0