varför, en pappa, så underbar

god morgon världen!

idag vaknade ja av ett sms, de va N, han kunde(som väntat) inte komma idag heller,
han påstår att han har feber å migrän men de tror ja inte ett skit på..
han e bara sur för att han inte fick ta med emilia hem!
känns så jävla löjligt bara, fattar itne varför han håller på såhär,
om han nu genuint, älskar emilia, så ska väl ingenting annat spela nån roll, då ska väl
inte hans kännslor mot mig eller jim, eller var och när han träffar henne, vara avgörande?
han ska ju va med "sin dotter" men de är väl inte tillräckligt för honom eller nått, ja vet inte,
blir bara få arg å besviken, han känner ju inte de som ja å jim gör för henne,
han känner henne itne å han träffan knappt henne, varför ska han då försöka inbilla mig
att han ska ha ensam eller gemensam vårdnad för? han skiter ju i henne, dee bara kul och
"leka mamma, pappa, barn" på hans vilkor och när han vill, inte när emilia behöver honom eller
när de krävs något utav honom.. önskar emilia hade en bättre pappa, någon som är som jim e mot henne,
någon som älskar, varderar, uppskattar å sätter henne först! Jim e så underbar mot henne å som tur
e så han hon iallfall honom. han sätter henne itne åt sidan hur han än mår eller va de än är,
han är där alltid för henne å de är de som gör en pappa, de tycker i alla fall ja,
pappa är inget man bilr för att man har sex med någon annan,
pappa är någon man är, pappa är den som finns där och älskar en villkorslöst, en som lär en rätt å fel,
en som tar hand om och uppfoftara å de e fan ta mej inte N!!!

Hur som hällst, pappa kommer hit sen så ska vi bygga klart de sista på staketet,
de som ska va på baksidan vill säga..
vi måste åxå åka å handla lite mat eftersom att kylen å frysen är väldigt tomma nu.
emilia ska ner i badbaljan e de tänkt åxå, hon tycker verkligen om att bara å hon är i
så länge hon bara kan:)

just nu ser de ut såhär i vår soffa:)
ja bara älskar att se dem tillsammans, de e vackra ihop å ja älskar dem så enormt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0