vår promenad:)

hej igen.
nu är ja inte så pigg längre:P
vi har vatt ute å gått i 3 timmar, ja e helt slut å tyson åxå,
emilia sov halva rundan så hon e inte så trött.
vi va vid havet å tyson va lös nästan hela tiden, han a jätte duktig
å han kom när ja ropade å så, sen hittade han "godis" som han sprang
iväg med, för honom va de jätte gott men ja höll på att kräkas eftersom att
de han sprang å tugga på va en rådjurs klöve:S
han har hälsat på hästar å vaktat vagnen från fåglar, å försökt springa kapp bilar<3

nu har ja ätit kykling nuggets å ris, å snart ska ja väcka emilia så hon åxå får
i sig lite mat, hon har fått den andra ersättningen igår å idag å den verkar mätta
henne mer för nu äter hon inte lika ofta som hon gjorde innan:)

                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0