utvilad å pigg!

hej på er!
ja har nog aldrig vatt på oigg å utvilad som ja e idag,
emilia skulle få mat sista gången vid tio igår men då ville hon inte
ha så ja va förberädd på att få gå upp x antal gånger under natten men icke,
kvart i tio vaknade ja å då sov loppan fortfarande!!!
inte riktigt bra att hon har sovit så länge men samtidigt så va hon väldigt trött
efter sprutorna igår å de va faktiskt välbehövt att få sova ut för oss alla!
nu ska emilia få lite mat igen å sen ska ja lägga henne i vagnen så
ska ja ta tyson och gå en långggg runda i skogen, de e helt ok väder idag
å ja har verkligen längtat efter min lilla vovve så nu när han e här så ska ja ta vara
på tiden, dess utom tycker emilia om att åka vagn å sover mycke bättre ute i vagnen
så förhoppningsvis får hon en bra muiddags vila å e go å glad i kväll:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0