Ushhh

Hmmm..
ja e så nere.. ja mådde veklgen bra innan och va jätte glad över allt som jim gjort  för mig..
men efter att n ringde så gick mitt humör verkligen ner i botten.
ja blir så arg på mig själ, känner mig så misslyckad å missnöjd med en del beslut ja tog
för länge sen, ja ångrar VERKLINGEN INTE att ja behöll emilia men fyfan va ja
ångrar att ja träffade N, dem skulldkännslorna å de missnöjet ja kännder e så starkt,
de får mig verkligen att må piss å ja kan inte skylla på någon annan än mig själv heller,
ja vet att de va mitt beslut, ja vet att ja inte kan sylla de på någon anna å ja tror de är därför
att ja blir så arg, för att ja skadade mig själv å folk som ja älskar,
för att ja gick emot min innre kännsla å gjorde ett väldigt dåligt beslut.
visst ja fick något underbart av de å jim å ja har de bätte än ja kunnat drömma om idag
så ja ska väl inte klaga så men ushhh va ja önskar att de hade vatt såhär bra utan att ja gjort de ja gjorde..
hoppas verkligen att folk tänker sig för, att man skyddar sig själv, att man tänker mer än en gång
innan man fattar ett beslut som kan förändra ens liv. Ja har haft tur, trots allt som hänt så har ja
de jäkligt bra idag å ja har mer än va ja kunde önska och begära men som sagt de e bara tur,
alla har inte samma tur som ja hade..

ja kan inte berskiva med ord allt ja känner å hur mycket ja älskar jim å emilia,
orden räcker inte till för de är något så mycket mer för mig..
jag älskar att vara jims flickvän/sambo/fästmö å ja älskar att vara emilias mamma,
hoppas att detta varar för livet, för alltid å mycke mycke längre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0